Over ons, het klinkt wat gewichtig bij een website van een persoon maar ‘Over mij’ staat ook weer zo gek in het menu, net als ‘Over Hans’. Toch gaat het daar wel over.
Ik – Hans Kardol – werk met veel plezier in het domein van klantcontact. Het samenspel van organisatie, techniek en de mens om klanten te bedienen fascineert me iedere keer weer.
Dat grensvlak van de interne organisatie en de buitenwereld zorgt voor een dynamiek waardoor geen dag hetzelfde is. Natuurlijk vormt een website steeds vaker dit grensvlak maar er is ook nog heel vaak sprake van persoonlijk contact. Dit kan zijn via telefoon, e-mail, chat, messaging of via beeldbellen. En natuurlijk zijn er ook nog kantoren, winkels en balies waar mensen elkaar fysiek ontmoeten.
Het is in deze dynamiek dat ik een keur aan opdrachtgevers help om hierin verbeterstappen te maken. Dit kan gaan om visievorming, selectie en inrichten van systemen die visie en doelstellingen moeten ondersteunen en het trainen en coachen van medewerkers.
Het meeste werk doe ik via Cvision waar ik samenwerk met collega’s die mijn passie voor klantcontact delen. Verder werk ik via mijn organisatie KSi onderzoek in opdracht van Stichting ITO aan kwaliteitsonderzoek en certificeringen.
Via de berichten op deze blog leert u mij, en mijn zienswijze op het vakgebied beter kennen.
Ik kijk er naar uit persoonlijk kennis te maken dus neem gerust contact op.
Begin bij de Klant is een handelsnaam van mijn bv.